Polityka Prywatności

Zaufanie, jakim Klienci obdarzają firmę „PRIMS” Spółka z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna w Szczecinie jest dla nas bardzo ważne. W tym dokumencie chcemy poinformować, w jaki sposób gromadzimy, przechowujemy, przetwarzamy i chronimy dane Klientów. Pragniemy obsługiwać naszych Klientów na najwyższym poziomie, spełniając najwyższe standardy.

 

I. Informacje identyfikacyjne

1. Administratorem danych osobowych jest „PRIMS” Spółka z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna w Szczecinie (adres: ul. Południowa 25 B, 71-001 Szczecin), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000484145, NIP 7010402212, REGON 146958661 (w skrócie dalej „PRIMS” S.K.A.”).

2. „PRIMS” S.K.A. wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych–Panią Monika Pacuła, z którą można skontaktować się pod adresem email: m.pacula@o2.pl

3. „PRIMS” S.K.A. przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) oraz krajowymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych.

4. „PRIMS” S.K.A. zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zagwarantowania bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych oraz zgodności przetwarzania z obowiązującym prawem. „PRIMS” S.K.A. podejmuje odpowiednie środki w celu zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi, ujawnieniu, utracie lub modyfikacji danych.

5. Niniejszy dokument ma charakter informacyjny, co oznacza, że nie jest on źródłem obowiązków dla osób, których dane przetwarza „PRIMS” S.K.A.

 

II. Cele przetwarzania danych oraz podstawa prawna

„PRIMS” S.K.A. przetwarza Państwa dane w następujących celach:

1. przyjmowanie, realizacja oraz obsługa sprzedaży lokali , sprzedaży nieruchomości , najmu lokali, najmu nieruchomości art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – niezależnie od sposobu przyjmowania tych zamówień, zleceń,

2. świadczenie usług gwarancyjnych (art. 6 ust. 1 lit b RODO),

3. rozliczenia podatkowe realizowanych transakcji (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawą o podatku od towarów i usług);

4. stosowanie środków bezpieczeństwa finansowego i rozpoznawanie ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu,

5. zabezpieczenie i dochodzenie ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. działanie wykonywane w prawnie uzasadnionym interesie),

6. marketing bezpośredni produktów i usług „PRIMS” S.K.A. (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO , zgodnie z którym za działanie wykonywane w prawnie uzasadnionym interesie można uznać przetwarzanie danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego);

7. prowadzenie korespondencji oraz prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami lub potencjalnymi Klientami oraz odpowiedzi na zadawane przez nich pytania w związku z kontaktem (art.   6 ust 1 lit. f RODO, tj. działanie wykonywane w prawnie uzasadnionym interesie jakim jest udzielanie klientom pełnych informacji oraz zapewnianie pozytywnych doświadczeń w relacjach z „PRIMS” S.K.A.

8. realizowanie zawartych umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

 

III. Dobrowolność podania danych i automatyczne przetwarzanie

1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia i realizacji umowy skutkuje brakiem możliwości zawarcia i wykonania zawartych umów. „PRIMS” S.K.A. musi wiedzieć, do kogo i gdzie mają być wysłane informacje, oświadczenia, powiadomienia oraz komu zaoferować swój produkt i usługi.

2. W przypadku, gdy Klient dokonuje płatności gotówką o wartości równej lub przekraczającej równowartość 10.000-Euro, „PRIMS” S.K.A. ma prawny obowiązek stosowania środków bezpieczeństwa finansowego i rozpoznawania ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu, podanie danych jest obowiązkowe. W takich przypadkach brak podania danych osobowych sprawia, że nie możemy zastosować środków bezpieczeństwa finansowego i mamy obowiązek odmówić zawarcia albo realizacji umowy.

3. Podanie danych osobowych umożliwia również podjęcie na Państwa rzecz działań w ramach marketingu bezpośredniego.

4. „PRIMS’ S.K.A. traktuje każdego Klienta indywidualnie. Dane Klientów są zawsze bezpieczne i nie są poddawane zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji, które wywołują wobec tych osób skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nie wpływają.

 

IV. Odbiorcy danych

„PRIMS” S.K.A. dba o najwyższy poziom świadczenia usług i współpracuje z profesjonalnymi i starannie wyselekcjonowanymi firmami. Dane mogą być ujawnianie następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

– Podmiot któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych, firma: „Voxcommerce Group” Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 18 wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, KRS nr 000238944, NIP 524-254-93-24,

– Biuro obsługi klienta w Szczecinie „PRIMS” S.K.A.

– Operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, które na zlecenie „PRIMS” S.K.A. dostarczają przesyłki do klientów „PRIMS” S.K.A.

– banki ,firmy księgowe, firmy ubezpieczeniowe które zapewniają „PRIMS” S.K.A. profesjonalne usługi.

 

V. Prawa osób, których dane są przetwarzane

1. Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez „PRIMS” S.K.A. ma prawo do:

a. żądania dostępu do danych jej dotyczących ,

b. sprostowania danych,

c. usunięcia danych,

d. ograniczenia przetwarzania danych,

2. Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez „PRIMS” S.K.A. ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych ze względu na jej szczególną sytuację wówczas, gdy „PRIMS” S.K.A. przetwarza dane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu (tzn. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO ). „PRIMS” S.K.A. może mieć jednak ważne, prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które będą miały pierwszeństwo wobec interesów, praw i wolności osoby, która wniosła sprzeciw. Przetwarzanie danych może być również niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W takich przypadkach nie będziemy mogli uwzględnić sprzeciwu.

3. Jeśli osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez „PRIMS” S.K.A. wnosi sprzeciw wobec przetwarzania jej danych do celów marketingu bezpośredniego produktów lub świadczonych usług, to zawsze zostanie on przez nas uwzględniony.

4. Osoba, która wyraziła zgodę związaną z przetwarzaniem jej danych może w każdej chwili wycofać swoją zgodę. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność przetwarzania danych z prawem do czasu wycofania zgody.

5. Poszczególne prawa związane z przetwarzaniem danych mogą mieć swoje ograniczenia, np. mogą przysługiwać tylko w sytuacjach opisanych szczegółowo w RODO. Prawo żądania usunięcia danych osobowych określonej osoby może być np. wykonane jedynie w przypadku, gdy dane te nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane i były przetwarzane oraz nie istnieją nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania tych danych przez „PRIMS” S.K.A.. Dane nie mogą zostać także usunięte, jeżeli:

a. ich przetwarzanie jest konieczne dla wypełnienia obowiązków nałożonych na „PRIMS” S.K.A. w przepisach obowiązującego prawa lub,

b. przetwarzanie tych danych jest konieczne dla ustalania, dochodzenia i obrony roszczeń.

Skorzystanie z prawa do usunięcia danych osobowych nie jest możliwe np. tak długo, jak Klienta i „PRIMS” S.K.A. łączą zawarte umowy cywilno-prawne , np. umowy przedwstępne , umowy sprzedaży,

6. Uzyskanie szczegółowych informacji na temat praw związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacja tych praw są możliwe poprzez złożenie odpowiedniego wniosku w siedzibie „PRIMS” S.K.A., poprzez przesłanie listu pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną ,

7. Dodatkowo, każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi bezpośrednio do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

VI. Okres przetwarzania danych osobowych

Państwa dane będziemy przechowywać przez następujące okresy:

1. wykonanie zawartych umów rezerwacyjnych, umów sprzedaży, umów najmu, umów dzierżawy – przez okres realizacji umowy oraz przez okres przedawnienia roszczeń od ich zakończenia ,

2. świadczenie usług gwarancyjnych – zgodnie z okresem gwarancji określonym w umowach ,

3. rozliczenie podatkowe transakcji – przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano transakcji,

4. wystawianie, w sposób zgodny z przepisami, dowodów kupna i sprzedaży – przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym doszło do wystawienia danego dowodu kupna lub sprzedaży,

5. marketing naszych produktów i usług – przez okres do 10 lat od zakończenia ostatniej transakcji ponieważ analiza wskazuje, że przez taki okres utrzymuje się zainteresowanie naszymi produktami i usługami

6. dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami – do czasu prawomocnego rozstrzygnięcia sprawy lub upływu okresu przedawnienia roszczeń,

 

VII. Cookies i podobne technologie

Na stronie internetowej możemy stosować pliki cookies oraz inne podobne im technologie, dzięki którym dochodzi o zbierania i przetwarzania informacji dotyczących korzystania ze strony www. Pliki cookies oraz podobne technologie przeważnie nie służą do zbierania informacji o konkretnej, możliwej do zidentyfikowania osobie.

 

VIII. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy dokument obowiązuje od 30 września 2022 r.

2. Niniejszy dokument jest wydany przez „PRIMS” S.K.A. i podlega okresowym przeglądom w celu aktualizacji, w szczególności w przypadku zmian regulacji prawnych.